Get CoachingClient Now ™
Krótki rzut oka na rynek Coachingowy …
Coaching to najskuteczniejsza forma rozwoju pracowników i jedna z najbardziej dynamicznie rozwijających się dziedzin, a najszczęśliwszymi ludźmi na świecie są Ci, którzy pomagają innym. Biorąc pod uwagę te fakty, można by oczekiwać, że Coachowie powinni zarabiać fortunę i być najszczęśliwszymi osobami na świecie.
Niestety, w większości tak nie jest. Jak pokazują badania ponad 80% małych biznesów upada po roku swojej działalności, a w konsekwencji większość Coachów każdego dnia, walczy o przetrwanie.
Smutna prawda na temat biznesu coachingowego jest taka, że wiele z najbardziej opiekuńczych osób, które mogłyby wnieść pozytywny wkład w życie tysięcy osób i firm poddają się po pewnym czasie, - rezygnują z zawodu Coacha, i wracają do poprzedniej pracy, ponieważ nie są w stanie zarobić wystarczająco dużo pieniędzy, aby utrzymać swoją rodzinę, rozwijać się i godnie żyć.
Dlaczego? Dlaczego? Dlaczego?
Kiedy rozmawiamy z absolwentami różnych szkół coachingu wciąż zadają sobie, to samo pytanie: dlaczego to nie działa?
Dlaczego …
- Zdobywanie nowych Klientów to ciągła walka, która stopniowo odbiera mi radość z wykonywania tego zawodu.
- Promowanie moich usług coachingowych jest dla mnie poniżające i sprawia, że czuję się niekomfortowo.
- Nie pobieram takich opłat za coaching ile bym chciał. Czuję się niezręcznie prosząc o więcej.
Zanim odpowiemy na pytanie DLACZEGO TAK JEST, pozwól, że przez chwilę, skupimy się na Tobie …
Czy coraz częściej łapiesz się na tym, że jakaś część Ciebie, krzyczy, gdzieś w środku ponieważ …
Zainwestowałeś ogromne pieniądze, w szkolenia z Coachingu, aby stać się Wyjątkowym Coachem, a mimo to, zmagasz się z pozyskiwaniem odpowiednich klientów, którzy są gotowi zapłacić Ci za wartość, którą chcesz wnieść do ich życia?
Czy spędzasz niezliczone godziny na marketingu w sieci, serwisach społecznościowych, wysyłaniu e-maili i tak dalej, ale wciąż nie masz dostatecznej liczby klientów, którzy pozwalają Ci zarabiać wystarczającą ilość pieniędzy, aby zapewnić bezpieczeństwo Twojej rodzinie, rozwijać się i godnie żyć?
A może odczuwasz:
- Brak lub obniżone poczucie własnej wartości. Czy jestem wystarczająco dobry? Może jest coś ze mną nie tak, i dlatego nie mogę zdobyć klientów i praktykować swojej pasji?
- Przygnębienie z powodu coraz częstszych myśli, aby porzucić praktykę coachingową i wrócić do poprzednio wykonywanego zawodu?
- Gniew na Szkołę Coachów, że sprzedała Ci coś, co nie działa?
- Lęk, obawę lub brak poczucia bezpieczeństwa o przyszłość swoją i swojej rodziny?
- Negatywny wpływ na swoja rodzinę i dzieci, którzy doświadczają jazdy na rollerkosterze – jak jest dobrze to jest dobrze, jak nie ma klientów, to pojawiają się negatywne emocje?
Spójrzmy prawdzie w oczy …
Zdecydowałeś się zostać Coachem, aby realizować swoją Pasję pomagania innym, przekształcać życie innych ludzi i tworzyć pozytywną różnicę w Świecie.
I nie zostałeś Coachem, aby stać się ekspertem od sprzedaży i marketingu … Ekspertem od SEO .... Prowadzenia kampanii reklamowych na Facebooku, opracowywania 18-częściowych kampanii marketingowych, czy Google Analytics.
Jednak wiesz, że aby pozyskiwać klientów musisz sprzedawać …
W jakiś sposób musisz pozyskiwać klientów, w przeciwnym razie nie możesz im służyć.
W jakiś sposób musisz reklamować swój biznes, w przeciwnym razie nie zyskasz wpływu.
I w jakiś sposób klienci muszą usłyszeć Twoją wiadomość, w przeciwnym razie nie będziesz w stanie realizować swojej Misji.
Zawód Coacha ma dwojaki problem …
Widzisz, to, że jesteś naprawdę świetnym Coachem, nie oznacza, że automatycznie odniesiesz sukces jako Coach.
Zawód Coacha ma dwojaki problem: jest niska bariera wejścia (wystarczy rozpocząć proces oferowania coachingu na rynku) i wysoka bariera osiągnięcia sukcesu w tym zawodzie.
Istnieją pewne umiejętności, które musisz rozwinąć, aby stać się Prosperującym Coachem.
Problem w tym, że tylko w 50% o Twoim sukcesie w Zawodzie Coacha decydują Twoje kompetencje coachingowe. Drugie 50% które musisz rozwijać, aby stać się Prosperującym Coachem zależy od umiejętności Tworzeniem Klientów.
Niestety jest wiele świetnych szkół, które uczą jak zostać Coachem. Ale rzadko skupiają czas i energię na rozwijaniu umiejętności Tworzenia Klientów.
To sprawia, że wielu Coachów wciąż wierzy, że „nie jest dobra w sprzedaży”, a pozyskiwanie klientów to „trudna rzecz”.
Czy to prawda?
Zanim zajmiemy się tym ograniczającym przekonaniem pozwól, że zadam Ci pytanie …
Jeśli podwoiłbyś swoje umiejętności sprzedaży, jaką zmianę mógłbyś stworzyć w Świecie?
Chcę, żebyś poświęcił chwilę i naprawdę o tym pomyślał …
Jak wielu osobom, mógłbyś wtedy pomóc?
Jak wiele żyć, mógłbyś wtedy przekształcić?
I jak duży wpływ mógłbyś osiągnąć jako Coach? …
Jeśli naprawdę opanował umiejętności tworzenia klientów coachingowych?
A co najważniejsze: ile stracisz Ty i Twoi klienci, jeśli NIE rozwiniesz tych umiejętności?
Widzisz marketing i sprzedaż nie polega na manipulowaniu ludźmi, aby przekazywali Ci swoje pieniądze i kupowali jakieś produkty, których nawet nie potrzebują lub nigdy nie użyją ...
.Sprzedaż polega na dawaniu prezentów i ofiarowaniu swoich umiejętności ludziom, którzy najbardziej Cię potrzebują.
I oczywiście jest to ważne dla każdego biznesu .... Ale to jest absolutnie kluczowe dla Ciebie jako Coacha.
Czemu?
Ponieważ nie sprzedajesz mydła czy wymyślnych przyborów kuchennych. Nie sprzedajesz "fajnych" akcesoriów ...
Sprzedajesz transformację!
Wolność, spokój, równowagę, osiągnięcia, wzrost i sukces, które wiążą się z transformacją. Tak więc, jako Coach, wiesz, jak ważne jest, aby być prezentem – dla ludzi, którzy najbardziej Cię potrzebują!
Ale wiem….
To wcale nie zmienia twojego przekonania, że "nie jesteś dobry w sprzedaży".
To wcale nie zmienia twojego przekonania, że „pozyskiwanie klientów to trudna rzecz”.
I to wcale nie zmienia twojego przekonania, że „sprzedaż nie jest Twoją mocną stroną.”
Ale, to jedno co musisz wiedzieć:
Coaching i marketing to to samo, a sprzedaż to NIE talent - to umiejętność której możesz się nauczyć.
Widzisz, większość Coachów ma zakodowane w głowach ograniczające przekonanie ... że jeśli „nie urodzili się sprzedawcami, nigdy nie będą dobrzy w sprzedaży.”
Dlatego pozwól, że zadam Ci pytanie:
Czy jesteś urodzonym sprzedawcą?
Urodzonym Expertem w swojej dziedzinie?
A może nawet urodzonym Coachem?
Prawdopodobnie - NIE.
I choć marketing i sprzedaż naturalnie przychodzą łatwiej niektórym osobom, ze względu na ich osobowość i indywidualne talenty, fakt jest taki, że wszystkie te rzeczy są umiejętnościami poznawczymi.
I mogą być nauczane. Mogą być praktykowane. I mogą być całkowicie opanowane przez Ciebie.
Co więcej jeśli jesteś profesjonanym Coachem jesteś już marketerem i jesteś już sprzedawcą.
Pomyśl …
Istota coachingu to zaawansowana komunikacja lub jak wolisz relacja. Coaching poszerza świadomość, zapala iskrę, i sprawia, że ludzie krzyczą, "Eureka!"
To samo robi doskonały marketing. Marketing to zaawansowana komunikacja lub jak wolisz relacja.
Coaching i marketing kiedy robią "swoje" ... zapewniają pomost, zapełniają luki w rozumieniu. Inaczej mówiąc rozwiązują problemy.
A jeśli podczas rozmowy sprzedażowej pytasz swoich klientów o największe wyzwania, słuchasz ich i na bazie tego projektujesz ofertę robisz dokładnie to samo, co robisz, kiedy prowadzisz sesję coachingową ze swoim klientem.
Dlatego jesteś marketerem i jesteś sprzedawcą, bo jesteś Coachem!
Masz już umiejętności, aby prowadzić innych przez głęboko transformacyjne rozmowy.
Już wiesz, jak nawiązywać i budować relacje oraz zachęcać klientów do otwarcia.
I już jesteś zaangażowany w pozytywny wpływ i zmianę życia ludzi.
Dlatego wszystko czego potrzebujesz, aby stać się Prosperującym Coachem, to sprawdzoną metodę, specjalnie zaprojektowaną dla Coachów, która pozwala wykorzystać Twoje umiejętności coachingowe, aby oferować zmieniające życie rozmowy, i przekształcać potencjalnych klientów w płatnych Klientów, a płatnych Klientów w Ewangelistów Twojej marki.
Co ważne potrzebujesz metody, która nie wyrasta z konwencjonalnych strategii marketingowych i obecności w Internecie, które koncentrują się głownie na generowaniu dużego ruchu na stronie, budowaniu listy mailingowej, zdobywaniu ogromnej liczby followersów czy zyskaniu statusu celebryty w mediach społecznościowych.
Coaching to wysoce spersonalizowana działalność, oparta na relacjach i zaufaniu, której nie można (i nie powinno) się oferować w dużych ilościach po niskiej cenie.
Z tego powodu stworzyliśmy szkolenie Get CoachingClient Now ™, które krok po kroku uczy jak budować stały strumień nowych, wysoko płatnych Klientów Coachingowych i tworzyć różnicę w świecie wykorzystując swoją niepowtarzalną osobowość, zachowując swoją integralność i poczucie Misji. Naszym celem jest to, abyś pokochał tworzenie klientów coachingowych, tak samo jak kochasz samą pracę coachingową.
Oto 7 powodów, dla których udział w szkoleniu Get CoachingClient Now ™ wzniesie Twoją firmę na wyższy poziom:
Oto, co sprawia, że szkolenie Get CoachingClient Now ™ jest tak przydatne:
Szkolenie Get CoachingClient Now ™ nie jest kolejnym szkoleniem sprzedaży, które uczy magicznych sztuczek, które można znaleźć w każdym zakątku Internetu .... Wywodzi się z ponad 10 letniej praktyki w branży coachingowej, dlatego dopasowane jest do Coachów takich jak Ty - ponieważ honoruje Twoje wartości, przekonania i, co najważniejsze, Twoją integralność i to kim jesteś.
Oto co sprawia, że szkolenie Get CoachingClient Now ™ jest tak przełomowe i stanowi łatwą do zastosowania strukturę, która przekształca potencjalnych klientów w płatnych klientów:
System (Trening, Narzędzia, Wsparcie)
Nasze ponad 10 letnie doświadczenie w branży doradczo-coachingowej nauczyło nas, że istnieje jeden kluczowy element, którego brakuje wszystkim tym osobom, które od dłuższego czasu próbują zrealizować swoje cele, w tym brakuje go wszystkim niedoszłym Coachom.
Widzisz jeśli chcesz łatwiej i szybciej opanować wszystkie umiejętności których potrzebujesz, aby budować stały strumień nowych, wysoko płatnych klientów coachingowych, potrzebujesz jednej rzeczy - SYSTEMU. Czyli treningu, narzędzi i wsparcia – I aby łatwiej i szybciej odnosić sukcesy potrzebujesz wszystkich trzech elementów w całości.
A wsparcie jest tym jednym czynnikiem, który najczęściej robi różnicę.
Z tych powodów szkolenie Get CoachingClient Now ™ zostało zaprojektowane tak, aby zapewnić Tobie wszystkie trzy elementy systemu na każdym etapie szkolenia.
Struktura
Postępuj zgodnie z systemem oraz skryptami, których będziesz uczyć się w szkoleniu. Wystarczy postępować zgodnie z instrukcjami, a zaczniesz generować wyniki. Jest to ten sam plan, z którego od ponad dekady korzysta Instytut Coachingi i Mentoringu oraz Światowej Klasy Coachowie, do budowania stałego strumienia nowych, wysoko płatnych Klientów Coachingowych.
Doświadczenie
W każdym module szkolenia zostaniesz poproszony o wykonanie konkretnych zadań! Tak, jak podczas szkolenia stacjonarnego. Trener pomoże Ci je wykonać. Zrobisz je … i trener odpowie na wszystkie Twoje pytania. To jest nauka, przez doświadczenie. To zadziała, tylko wtedy, kiedy zaangażujesz się w ten proces, bo program został zaprojektowany tak, abyś nauczył się wszystkiego czego potrzebujesz, by Tworzyć stały strumień nowych, wysoko płatnych klientów Coachingowych.
Społeczność
Izolacja jest wrogiem sukcesu. Dlatego już nigdy nie będziesz sam. Od pierwszych minut kiedy zapiszesz się na szkolenie, otrzymasz dostęp do społeczności Change Makers Community ™, gdzie będziesz otoczony grupą inteligentnych, pracowitych osób, którzy podobnie jak Ty tworzą pozytywną różnicę w świecie. Sieć kontaktów, współpraca, wspólne projekty, uzyskiwanie pomocy, dawanie rozwiązań, inspirowanie siebie, inspirowanie innych. Kolejna grupa przyjaciół i współpracowników już na ciebie czeka.
Wsparcie
Masz pytania? Świetnie. My mamy odpowiedzi. Każdy moduł szkolenia, został zaprojektowany tak, aby zapewnić miejsce i przestrzeń do zadawania pytań. Ponieważ każdy uczestnik jest inny i każda firma jest inna. Dlatego po otrzymaniu danej porcji wiedzy, odpowiemy na Twoje pytania - zrobimy wszystko, abyś był pewien, że wiesz jak wdrożyć ją w Twoim biznesie.
Jak będziemy pracowali?
Szkolenie Get CoachingClient Now ™ to miesięczny, intensywny program rozwoju Twojego biznesu coachingowego. Po rejestracji otrzymasz specjalny link do Wirtualnej Sali szkoleniowej. To w niej przez 4 tygodnie będziesz uczył się, potrzebnej wiedzy, umiejętności i narzędzi.
Program podzielony jest na cztery 3-godzinne sesje szkoleniowe online na żywo. Przez cały miesiąc, będziemy do Twojej dyspozycji i każdego tygodnia przez 3 godziny będziemy dzielić się z Tobą kolejnymi elementami systemu – systemu, który pozwoli Ci stworzyć, a ostatecznie zautomatyzować proces tworzenia stałego strumienia nowych , wysoko płatnych klientów coachingowych. Podczas każdej sesji będziemy dzielić się najskuteczniejszymi strategiami, wspierać Cię w Twojej praktyce i odpowiadać na Twoje pytania. Gdzie indziej masz tygodniowy bezpośredni dostęp do założycieli szkoły?
W każdym tygodniu organizować będziemy również dodatkowe, specjalne spotkania na żywo w formie Q&A. Nasze doświadczenie nauczyło nas, że kiedy wdrażamy nową wiedzę w praktyce, pojawiają się pytania. Dlatego podczas tych dodatkowych spotkań będziesz mógł przedyskutować z nimi i udoskonalić każdy, ważny dla Ciebie aspekt. Oznacza to, że nigdy nie będziesz się zastanawiać, jak zastosować poznawaną wiedzę i narzędzia w swojej praktyce. To unikalna szansa, aby uzyskać indywidualną uwagę i wsparcie dla Twojego biznesu czy pomysłu na biznes. To również doskonała okazja, aby uzyskać wsparcie na etapie implementacji poznawanej wiedzy w Twoim biznesie. Podziel się z nami swoimi wyzwaniami dotyczącymi coachingu. Podziel się z nami swoimi sukcesami. To jest prawdziwa wartość szkolenia Get CoachingClient Now ™.
Wszystkie sesje będą rejestrowane i udostępnione w zamkniętej grupie w Społeczności Change Makers Community ™.
Dzięki temu, będziesz mógł powrócić do nich i zobaczyć je ponownie W KAŻDEJ CHWILI.
Szczegółowy Program Szkolenia
Moduł I - Resonation
03.10.2020 r
W module pierwszym ustawisz wszystkie strategiczne fundamenty procesu tworzenia stałego strumienia nowych, wysoko płatnych klientów coachingowych.
Widzisz wielu Coachów, którzy rozpoczynają swoją praktykę i zaczynają oferować swoje produkty i usługi, popełnia błąd. Tworzy swój produkt lub usługę, a potem stara się znaleźć dla nich rynek zbytu. Pamiętaj. Proces ten powinien być odwrócony. Najpierw znajdź rynek na którym ludzie wydają pieniądze, a następnie dowiedz się, czego chcą i im to daj.
Dlatego w pierwszym module nauczysz się jak rezonować z rynkiem, konkurencją i klientami. Zyskasz zrozumienie jak funkcjonuje dziś rynek, kim jest Twoja konkurencja i gdzie są Twoi najlepsi klienci.
Kończąc ten moduł:
- Zyskasz zrozumienie kim są Twoi najlepsi Klienci.
- Odkryjesz największe problemy klientów w Twojej niszy.
- Stworzysz markę, która odróżni Cię, od całej konkurencji.
- Stworzysz ramę - Niezawodne rozwiązanie coachingowe ™, które stanie się podstawą procesu budowania marki, prowadzenia zmieniających życie sesji coachingowych oraz procesu tworzenia klientów.
- Stworzysz gotowe materiały, dzięki którym przyciągniesz do siebie najlepszych klientów coachingowych.
empty
Proces tworzenia klientów coachingowych jest jak zaproszenia na wesele. Kiedy wiesz kim są Twoi goście i ilu ich będzie, wynajmujesz salę, adresujesz koperty i wysyłasz zaproszenia gościom zaproszenia lub dostarczasz je osobiście. W procesie tworzenia klientów coachingowych robisz to samo. W kroku I ustawiasz fundamenty procesu tworzenia klientów dzięki czemu, wiesz kim są Twoi najlepsi klienci. W kroku drugim wynajmujesz salę - tworzysz infrastrukturę sprzedaży, adresujesz koperty - poznasz 6 miejsc, w którym przebywają Twoi idealni klienci i wypisujesz oraz dostarczasz zaproszenia - opracujesz przekonujący przekaz marketingowy i dostarczysz go w odpowiednim miejscu i czasie, tak, że to klienci będą podnosili ręce i sami zgłoszą się do Ciebie, abyś został ich coachem.
Kończąc ten moduł:
- Przeanalizujesz twoich idealnych klientów i zidentyfikujesz najważniejsze osobowości nabywcze – pogrupujesz klientów w oparciu o różne ich problemy oraz potrzeby.
- Stworzysz minimalną, konieczną infrastrukturę sprzedaży (stronę www, landing page, popup) dopasowaną do potrzeb każdej z twoich osobowości nabywczych.
- Poznasz 6 miejsc, w których przebywają Twoi idealni klienci.
- Do każdego z miejsc w którym przebywają Twoi idealni klienci, stworzysz osobny przekonujący przekaz marketingowy.
- Dostarczysz swój przekaz marketingowy w odpowiednim miejscu, w odpowiedni sposób i w odpowiednim czasie, tak, że to klienci będą podnosili ręce i sami zgłoszą się do Ciebie, abyś został ich Coachem.
Moduł II - Invite
10.10.2020 r
Proces tworzenia klientów coachingowych jest jak zaproszenia na wesele. Kiedy wiesz kim są Twoi goście i ilu ich będzie, wynajmujesz salę, adresujesz koperty i wysyłasz zaproszenia gościom zaproszenia lub dostarczasz je osobiście. W procesie tworzenia klientów coachingowych robisz to samo. W kroku I ustawiasz fundamenty procesu tworzenia klientów dzięki czemu, wiesz kim są Twoi najlepsi klienci. W kroku drugim wynajmujesz salę - tworzysz infrastrukturę sprzedaży, adresujesz koperty - poznasz 6 miejsc, w którym przebywają Twoi idealni klienci i wypisujesz oraz dostarczasz zaproszenia - opracujesz przekonujący przekaz marketingowy i dostarczysz go w odpowiednim miejscu i czasie, tak, że to klienci będą podnosili ręce i sami zgłoszą się do Ciebie, abyś został ich coachem.
Kończąc ten moduł:
- Przeanalizujesz twoich idealnych klientów i zidentyfikujesz najważniejsze osobowości nabywcze – pogrupujesz klientów w oparciu o różne ich problemy oraz potrzeby.
- Stworzysz minimalną, konieczną infrastrukturę sprzedaży (stronę www, landing page, popup) dopasowaną do potrzeb każdej z twoich osobowości nabywczych.
- Poznasz 6 miejsc, w których przebywają Twoi idealni klienci.
- Do każdego z miejsc w którym przebywają Twoi idealni klienci, stworzysz osobny przekonujący przekaz marketingowy.
- Dostarczysz swój przekaz marketingowy w odpowiednim miejscu, w odpowiedni sposób i w odpowiednim czasie, tak, że to klienci będą podnosili ręce i sami zgłoszą się do Ciebie, abyś został ich Coachem.
empty
Moduł III - Session & Sell
17.10.2020 r
Jeśli chcesz skutecznie tworzyć stały strumień nowych, wysoko płatnych klientów coachingowych, musisz opanować jedne z dwóch najważniejszych umiejętności biznesowych Coacha. Po pierwsze naucz się sprzedawać doświadczenie coachingu, a nie jego koncepcję. Nigdy nie sprzedawaj abstrakcyjnej koncepcji coachingu. Musisz udowodnić jego skuteczność. Po drugie naucz się rozróżniać sprzedaż na małą i dużą skalę.
Widzisz oferowanie sesji coachingowych w formacie 1 na 1 jest zawsze dla Klienta sprzedażą na dużą skalę. Dlatego musisz umiejętnie pokazać klientowi wartość oferowanej usługi. Pokaż klientowi, że współpracując z Tobą zyska od 5 do 10 razy więcej niż Twoja opłata za coaching. Jak to zrobić nauczysz się w trzecim module.
Kończąc ten moduł:
- Połączysz wyobraźnię z działaniem i zaadoptujesz sprawdzoną, potężną i autentyczną formułę tworzenia wysoko płatnych klientów coachingowych, podczas, jednej przełomowej rozmowy coachingowej. A Twój kalendarz wreszcie zacznie wypełniać się idealnymi klientami.
- Nauczysz się dokładnych scenariuszy, szablonów i zdań, mających solidne oparcie w badaniach naukowych oraz doświadczeniu z ponad 5000 przeprowadzonych sesji coachingowych, które prowadzą do konwersji i świadomej sprzedaży usług coachingowych.
- Zaczniesz wykorzystywać krok po kroku 7 stopniowy model Breakthrought Coaching Session ™ ze wszystkimi kluczowymi elementami, a także gotową strukturą. Nigdy nie będziesz się zastanawiać, co powinieneś dalej zrobić lub powiedzieć. Dzięki temu z łatwością przekształcisz potencjalnych klientów w płatnych klientów, czując się naturalnie, etycznie i w zgodzie z tym kim jesteś.
- Otrzymasz gotowy system tworzenia klientów coachingowych „pod klucz”, i jeśli wdrożysz go w swojej firmie, będziesz miał pierwszych płatnych klientów coachingowych jeszcze w trakcie szkolenia.
- Poznasz nie tylko kluczowe elementy, jak przekształcać potencjalnych klientów w płatnych klientów, ale również jak przekształcić ich w osoby, które zaangażują się z proces realizacji celów. Dostaniesz konkretne wskazówki jak identyfikować, kto jest odpowiednim klientem dla Ciebie, a kto nie, jak pozycjonować swoje usługi, by przyciągać idealnych klientów, jak zoptymalizować liczbę dostępnych opcji współpracy z Tobą, jak stworzyć odpowiednie struktury cenowe, aby pobierać honoraria, które odzwierciedlają Twoją wartość, oraz co powiedzieć, jak powiedzieć i kiedy powiedzieć, aby złożyć klientowi ofertę współpracy NIE do odrzucenia – ofertę po której ludzie będą pytali „jak możemy zapłacić za możliwość współpracy z Tobą?”
empty
Moduł IV - Earn More
24.10.2020 r
Jeśli pracujesz jako coach w formacie 1 na 1 w pewnym momencie, uderzysz w sufit, bez względu na to z kim pracujesz i ile pobierasz za swoje sesje. To dlatego, że coaching polega na zamianie czasu na pieniądze. Dlatego jeśli chcesz stać się prosperującym coachem, musisz zacząć myśleć jak właściciel biznesu coachingowego, a nie indywidualnej praktyki coachingowej. Światowej Klasy Coachowie budują biznes coachingowi i uzyskują efekt dźwigni w oparciu o dwa filary: produkty i innych ludzie. W tym module poznasz krok po kroku sprawdzony model budowania prosperującego biznesu coachingowego.
Kończąc ten moduł:
- Przekształcisz swoich najlepszych klientów w dobrowolnych wolontariuszy, którzy będą przedstawicielami handlowymi Twojej firmy.
- Zaczniesz zadziwiać Klientów, budować z nimi długofalowe relacje oraz zwiększać wartość życiową swoich klientów.
- Dokonasz prostej psychologicznej i emocjonalnej zmiany, która wyróżni Cię i pozwoli kreować fanów Twojej marki, którzy przyprowadzą do Ciebie swoich znajomych.
- Nauczysz się jak wykorzystywać proces coachingu i umiejętności coachingowe do budowania długofalowej relacji coachingowej.
- Stworzysz lejek sprzedażowy i zbudujesz wiele strumieni zysków w biznesie coachingowym.
Dzień z życia Coacha
Pozwól, że opowiem Ci jak Twoje życie może wyglądać, jeśli zdecydujesz się rozwinąć swoje kompetencje biznesowe zapisując się na szkolenie Get CoachingClient Now ™.
Wyobraź sobie, że budzisz się rano, i wiesz, że Twój kalendarz wypełniony jest klientami, którzy chcą z Tobą porozmawiać. Pierwsze sesje zaplanowałeś w tym samym czasie, kiedy delektujesz się pierwszymi łykami porannej kawy i rozmawiasz z klientami przez Skype.
Pierwszym klientem jest młoda kobieta, która zastanawia się na swoim długoletnim związkiem. Powiedziała, że jest gotowa odejść od męża. Twoje proste sugestie oraz możliwość stworzenia jej przestrzeni, aby zobaczyła swojego męża i związek z innej perspektywy spowodowały, że znów stali się sobie bliscy. Oboje są Tobie wdzięczni za pomoc, a jej mąż, co rusz, podsyła Ci nowych klientów.
Twoim drugim klientem jest pewna babcia, która próbuje nawiązać nić porozumienia ze swoją wnuczką. Wychowuje ją jednak martwi się, że jej wnuczka za mało je. Z tego powodu często dochodzi między nimi do kłótni. Dzięki Twojej interwencji zrozumiała, że problem z jedzeniem, nie dotyczy wnuczki tylko, jej samej. Jest bardzo podekscytowana, ponieważ pierwszy raz od wielu miesięcy rozmawiała z wnuczką bez krzyku, a w najbliższą niedzielę, zabiera ją do centrum handlowego. Była tak wdzięczna za Twoją pomoc, że wysyłała Ci w poniedziałek ciasteczka.
Czas na przerwę, więc delektujesz się łagodnym spacerem. Myślisz o klientach z którymi porozmawiasz po południu. Wśród nich masz kobietę, która ma bardzo nieposłuszne dziecko, sprawia problemy w szkole, a mama potrzebuje pomocy w odpowiednim reagowaniu, na jej zachowania.
Masz również zaplanowaną rozmowę z człowiekiem, który od dłuższego czasu, bezskutecznie próbuje zrzucić wagę. Chce mieć motywację do systematycznych ćwiczeń i zmiany diety. Przygotowałeś dla niego zabawne ćwiczenie, które powinno przywrócić mu motywację i wyeliminować chęć spożywania niezdrowego jedzenia.
Twoim ostatnim klientem jest młody manager, który szuka nowej pracy. Wysłał wiele podań, jednak pozostały bez odpowiedzi. Po Waszym pierwszym spotkaniu nauczyłeś go tworzyć eXTREME CV ™, które pozwala sprzedawać swoje kompetencje w 5 sekund lub mniej. Właśnie dostał zaproszenie na kolejną rozmowę - to już 4 zaproszenie w tym tygodniu. Umówił się z Tobą na 3 dodatkowe sesje, abyś pomógł mu przygotować się do tych rozmów.
W sumie to świetny dzień. Jesteś szczęśliwy. Masz poczucie, że jesteś dobrze wynagrodzony za wartość, którą wniosłeś w życie swoich klientów.
A Twoi klienci są Tobie wdzięczni za pomoc, którą im zaoferowałeś. Być godziwie wynagrodzonym za swoją wiedzę i rady, to świetny zawód. Czujesz się spełniony każdego dnia.
Świat nie potrzebuje, abyś pomniejszał swoją wartość
Świat potrzebuje, abyś pozwolił własnemu światłu zabłysnąć, abyś uwolnił się od swojego strachu i zaczął dzielić się z innymi swoimi prezentami i służył ludziom na najwyższym poziomie.
Tylko wtedy pozwolisz innym ludziom na zrobienie tego samego, a Twoja obecność automatycznie wyzwoli ludzi.
Dlatego pozwól, że zadam Ci pytanie:
Jak dobrze byłoby czuć, że dostarczasz światu ogromną wartość?
Jak niesamowite byś się czuł, wiedząc, że tworzenie nowych klientów jest tak samo łatwe i przyjemne, jak służenie im?
I jakże podekscytowany byś był słuchając takich zdań: "Co mogę zrobić, aby pracować z Tobą?" lub "Jak mogę dokonać płatności, aby zarezerwować sesję coachingową"?
Brzmi jak całkiem słodki sen, prawda?
Cóż, to NIE sen!
To jest rzeczywistość coachów, który wykorzystują 4-stopniowy proces tworzenia klientów coachingowych. I to będzie również Twoja rzeczywistość, kiedy zdecydujesz się do nas dołączyć podczas szkolenia Get CoachingClient Now ™.
Nie pozwól, aby było to szkolenie, o którym powiesz: „Szkoda, że nie miałem tej wiedzy 3 lata temu” ...
To szkolenie, przekształci Twoją firmę.
To szkolenie zwiększy Twój wpływ.
I to szkolenie zwiększy Twoje zyski.
Będąc w tym miejscu, masz 2 opcje:
- Dać się zwieźć wymówkami. (Czy to naprawdę coś dla mnie? Czy będą w stanie wykorzystać to w swojej firmie? Skąd mam wiedzieć, że to zadziała? I tak dalej)
- LUB ... Zaufaj swojej intuicji, powiedz tak, pozwól swojemu światłu zabłysnąć i POKAŻ ŚWIATU JAK WSPANIAŁYM COACHEM JESTEŚ!
Ten program jest dla Ciebie jeśli:
Krótkie przypomnienie co otrzymasz w szkoleniu Get CoachingClient Now ™
Cztery 3-godzinne sesje online na żywo w trakcie których krok po kroku poznasz gotowe skrypty i system tworzenia stałego strumienia, nowych, wysoko płatnych klentów coachingowych.
Miesięczny dostęp do cotygodniowych sesji Q&A w firmie spotkań 'na żywo' przez Internet w trakcie których będziemy dzielić się swoimi strategiami, wspierać Cię w Twojej praktyce i odpowiadać na Twoje pytania.
Dostęp do Społeczności Change Makers Community ™ gdzie otoczony grupą inteligentnych, pracowitych osób, którzy podobnie jak Ty tworzą pozytywną różnicę w świecie będziesz nawiązywał kontakty, realizował wspólne projekty, uzyskiwał pomoc, dawał rozwiązania oraz inspirował siebie i innych.
Dostęp do nagrań każdej sesji, dzięki czemu będziesz mógł powrócić do nich i zobaczyć je ponownie w każdej chwili.
Materiały Szkoleniowe, zawierające konkretną wiedzę, gotowe know how, instrukcje krok po kroku, gotowe skrypty jak korzystać z określonych technik, praktyczne wskazówki oraz propozycje ćwiczeń rozwijających kompetencje doradczo-coachingowo-biznesowe.
Gotowy system tworzenia klientów coachingowych „pod klucz”, i jeśli wdrożysz go w swojej firmie, będziesz miał pierwszych płatnych klientów coachingowych jeszcze w trakcie szkolenia.
Zarezerwuj miejsce TERAZ!
Get CoachingClient Now™
Kliknij przycisk „TAK, Rezerwuję miejsce” i zapisz się na szkolenie teraz.